poniedziałek, 1 października 2012

Kolorowa sałatka

Czasem potrzeba mi utrwalenia pomysłów, które przychodzą do głowy znienacka czy też powstają z nagłej potrzeby. Tak też jest z tym zestawieniem :) W końcu w pracy jeść coś trzeba, a to wersja uniwersalna. Będzie smaczna i na ciepło i na zimno.


Składniki:
- kapusta pekińska
- kukurydza
- groszek
- fasolka zielona
- seler naciowy
- papryka
- sos sałatkowy Kamis FitUp Włoski
- 3 łyżki oliwy z oliwek
- 1 łyżeczka majonezu light (opcjonalnie)
- 4 łyżki wody

Przygotowanie:
1. Groszek gotuję w osolonej wodzie razem z fasolką.
2. W tym samym czasie kroje kapustę, seler, paprykę i odsączam kukurydzę z zalewy. 
3. Łącze wszystkie warzywa razem.
4. Sos sałatkowy rozrabiam z wodą, oliwą i opcjonalnie majonezem. Zalewam nim warzywa i mieszam.

Smaczne, szybko i nawet zdrowo :) A na dodatek ładnie wygląda. Czego chcieć więcej?

3 komentarze:

  1. Oj, takie rzeczy to ja lubię. Wszystko mi tu pasuje z wyjątkiem groszku, ale to dlatego, że nigdy za nim nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zawsze miałam z tym problem, ale ostatnio mi zasmakował. Może dlatego, że młody groszek jest słodki i nie ma w sobie nic cierpkiego - taki właśnie miałam mrożony :)

      Usuń