niedziela, 25 sierpnia 2013

Nowy rozdział

Witajcie po długiej przerwie :)

Dziś dla Was garść nowych informacji.
Wracam do kucharzenia na spokojnie .. Może nie tak spokojnie jak na początku, ale spokojniej niż ostatnio. 
Czas nie był moim sprzymierzeńcem .. praca, która sprawiała, że byłam 12h dziennie poza domem i prawie półtoraroczna córcia powodowały, że gotowałam wszystko na szybko, a moje życie nie dawało wytchnienia. A, że chciałam poświęcić jej cały swój wolny czas, weekendy zarezerwowane były dla rodziny :)

Sytuacja zmieniła się o tyle, że dziś czekam na pojawienie się kolejnego szkraba, więc czas spędzam w domu co bardzo cieszy moją córcię. Mam odpoczywać i nie stresować się .. a na to idealną odpowiedzią jest dla mnie właśnie gotowanie :)

Będą pojawiać się przepisy dla wszystkich w stanie błogosławionym, dla dzieci i pewnie z czasem przepisy takie, w których realizacji pomagać mogą mali kucharze. Spróbuję też zrobić wszystko, żebyśmy przy tym nie zbankrutowali :)

Jeśli chcecie mi towarzyszyć w tej drodze serdecznie zapraszam :)

Już jutro będę miała dla Was nowy przepis.

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz